2018年7月10日 星期二

旺記冰室 - 滑蛋傳奇



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$

旺記冰室尚未紅之前,我去惠顧過其灣仔本店,滑蛋做得不錯,叉燒仍有進步空間。

眨下眼兩年,上Openrice睇睇,原來旺記已擴展至四間分店。滑蛋叉燒/蝦仁飯,真係好容易俘虜香港人的心。

六點鬆少少來到,兩個人要等一陣,相信好多人在下午茶的尾班車。數分鐘後,人漸散。
   


晚市原來沒有滑蛋叉燒飯,只供應蝦仁和牛肉,索性來碟滑蛋蝦仁牛肉雙拼。

牛肉嫩口,質感沒有經化學洗禮的假;呢個價錢的蝦仁,總不能預期鮮味爆發,爽口已交到功課。蛋仍舊是嫩滑,配秘制甜豉油,很好下飯。


啖啖肉豬扒撈麵,用上我喜歡的印尼撈麵,爽身惹味。豬扒薄身,起碼唔怕嚡烚烚。滑蛋保持水準。配上的沙律菜及車厘茄,也比一般茶記講究,但價錢貴不了多少,抵讚!


奶茶好澀,明顯唔夠奶,可能知我夜晚要睇波,給我醒一醒神。


若有埋杯靚奶茶,呢間嘢會如虎添翼~


餐廳資料:
旺記永室
尖沙咀亞士厘道29-39號九龍中心大廈地舖
26172616

4 則留言: