2020年6月1日 星期一

Cherry Tokyo Cafe - 終於重開


食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$$

身為荃灣既街坊,間唔使都會幫襯在愉景新城的Cherry Tokyo Cafe,貪佢價錢合理,食物交到功課,杯咖啡都有水準。

疫情肆虐期間,忽然一天,這間走西日路線的店子烏燈黑火。之後幾次路過,店子仍未恢復營業,我想諗,唔通呢度又成為了武肺下的犧牲品?

等到頸都長,當我心入面已打定輸數,某天在其臉書專頁發現,店子已悄悄地重開。於是,急不及待去食番個Lunch


午市套餐選擇唔算少,無論你吃什麼主菜,均會跟上一小碗的沙律,以及餐湯。新鮮的菜蔬撈埋日式胡麻醬,肯定穩陣,再混入粒粒我喜愛的粟米,又有分加。餐湯只得忌廉湯,無得揀,勝在裡頭有頗多蜆肉,好足料。


講左對方的軟殼蟹漢堡先,家陣啲漢堡包真係巨得唔知點可以一下子放入口,這出品勝在軟殼蟹夠香夠脆,還沾上日式芥末,清新可口。旁邊的大堆粗身薯條,好熱氣,實在太難令人忍口。


連續幾天吃了意粉,是日要轉轉口味,揀來日式咖喱廣島蠔飯。咖喱汁甜中滲出微辣,很好下飯。四隻廣島蠔,鬆脆而內裡肥美多汁,水準蠻好。

天時太熱,好想飲杯凍嘢,一杯凍的美式咖啡,成為了我的救星。

星期一至五午市免加一,連湯連沙律及飲品都係幾十蚊落樓,整件抹茶芝士蛋糕都只係加多十五個大洋,非常划算。

餐廳資料:
Cherry Tokyo Cafe
荃灣青山公路398號愉景新城1樓1023號舖
28853737


4 則留言: