2020年2月13日 星期四

興記麵食家 - 正是我想要的味道



食物:$$$$
環境:$$$
服務:$$$

在我Wish list之中,多半是高級餐廳,太子的興記麵食家,是少數留在我口袋裡的平民美食。

皆因,是位識飲識食的朋友介紹,絕對靠得住。

公開飲食網站指示在深水埗C2出口,步行約七分鐘。真係信佢一成,雙目失明,我都差啲俾佢老點左。
         


牛筋與雲吞,是朋友的推介,我早已牢記著。所以,坐低後便二話不說點來一碗牛筋雲吞麵,加多罐可樂。

呷口湯,不是清鮮而滿載大地魚香的版本。

麵條爽身而沒有惱人的鹼水味,有韭黃在陣絕對有分加。牛筋每一件都很腍身,但膠質豐富,還隱約滲出八角的氣息,是我喜歡的那種質感與味道,果真不錯。


雲吞三粒,個子偏大 (又唔係沾仔記乒乓波雲吞咁樣),沒有金魚散尾,與麥字頭和何洪記等的老字號風格迥異。然而外皮滑溜,餡料的蝦肉及豬肉比例各半,吃起來甘香爽口,也是我的心水口味。


 由於牛筋與雲吞合心,過幾天經過附近,又來了。今次柯打豬手麵,四小件的豬手,豬皮爽滑帶彈性,內裡夠腍身,也有水準。


再來一碟韭菜花健康下,吃起來嫩口無渣,味道清甜。家陣年紀大左,較喜歡原味無添加,只是象徵式醮點蠔油就好。青年之時,基本上是蠔油浸菜。


飲品選擇唔多,只係罐裝汽水或豆漿等,手沖茶啡都沒有,來罐久違了的可樂也好。

可惜,唔係樽裝,收費竟然要九蚊,Seven~

再次証明,呢位朋友係信得過,至少口味跟我一致。

講起麵,又心郁郁想去另一間老店,新蒲崗的英記,大家食過未?


餐廳資料:
興記麵食家
太子基隆街51號地下
23912420

4 則留言: