2019年5月20日 星期一

花月庭 - 紫



食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$1/2

有一段時間沒有到光顧花月庭了,這夜跟食友慶祝生日,為遷就大家,地點選在最方便的帝京酒店吃自助餐。

人多,而且有人又會遲收工,自助餐的確是最恰當之選,可以食住等。
    


這裡嘢食選擇真不少,今期更加有很多海鮮,各位海鮮迷要留意!先講凍海鮮,長期供應的項目。凍蝦、蟹腳、青口等基本嘢有齊,最搶手固然是即開生蠔,不過今時今日年紀大,一隻已兩隻止。


凡惠顧今期主題的,會每人奉上一籠籠仔海上鮮,又帶子又花膠又鮑魚又龍蝦鉗咁,巧矜貴,只想Encore一籠。


熱葷方面,最推薦的是香煎羊架,火便控制得宜,沒有過韌,保留點點羊羶味,我喜歡。佢仲有兜紫薯茸,味道有點不一樣,原來是混入了乳酪,又幾好食喎!


以往的粉麵,今期轉成海鮮部隊鍋,大堆頭好足料,拿一大兜回去跟大家分甘同味,開心。


叮叮叮叮...表演項目係火焰蝦多士,堂弄又玩火的東西,在手機食先既年代,師傅頓時變成最受歡迎男主角。脆口的多士,與充滿蒜香的蝦肉,可口。


不過,做咩主題都好,每次來到也必吃的,還有海南雞飯。油飯夠香,雞肉很嫩,我習慣只沾甜甜的黑醬油,清掉一小碗,份量剛剛好。


甜品固然有不少選擇,配合以紫色為主調的甜品,包括巨峰提子水信玄餅、什莓紫羅蘭無花果撻等,愛紫色的朋友大概會發狂。


為壽星仔準備生日蛋糕是必然的事吧!早點跟酒店溝通好便是。這個沖繩紅芋忌廉蛋糕,其實在外面buffet枱都有得攞。中看也中吃,祝兩位主角事事如意~


餐廳資料:
花月庭
旺角太子道西193號帝京酒店2樓
26226154

2 則留言: