2018年12月26日 星期三

幸腹滿屋日本料理 - 止下癮



食物:$$$
環境:$$$1/2
服務:$$$1/2

天時熱,想食壽司刺身開下胃,可以理解。然而,到了十二月尾,仍然渴望吃刺身,仲要係平價貨色都唔放過,我是有病嗎?

朋友介紹,話呢間幸腹滿屋日本少理,平平地都食得過。

我有點R...... 係呢頭返過工,又在附近打過唔少次波,算是半個主場,卻對這裡沒什麼印象?!
   


唔打緊,幾十蚊個丼飯,即管試一次。午餐有跟沙律和麵豉湯,前者菜蔬稱不上好新鮮,只勝在伴了胡麻醬,感覺清爽。麵豉湯顯得有點兒淡口,但總好過係搶喉既。


波友選來雜錦刺身飯,盛惠一百個大洋。甜蝦、海膽、魚籽、三文魚、吞拿魚,乜乜乜,鋪滿了整個飯,或者大家都會覺得好豐富。試了件油甘,無乜味道;北寄貝是『橡膠』貨色。當然,我明白,一分錢一分貨,呢個價錢係咁上下了。


反而,我的蔥碎吞拿魚飯更好,至少沒有腥味,幾好下飯,而米飯亦唔會死實實,我可以吞下整碗飯。


咖啡卻來得有點馬虎,半杯不到,加之熱度不足,茶記質素好過佢,我有衝動想將之打回頭。

餐廳資料:
幸腹滿屋日本料理
荔枝角長沙灣道912-914號時信中心地下1號舖
23704288

4 則留言: