2018年12月25日 星期二

Ulyssa by Aldou - 億利另一人氣店



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$

當週末打波地點由長沙灣正式移師至荔枝角後,筆者多了在該區搵食,當中包括食肆林立的工廈億利。

千祈咪睇少廠廈的餐廳,生意絕不遜色,如程班長咁,排隊是必然事,咪便旨意Walk-in可以食到。

兩點鐘來到了這家Ulyssa by Aldou,仍然幾乎爆滿,好彩攝到張兩人枱。
    


選好了食物,店員奉來餐湯,看上去像南瓜湯,喝起來卻是帶酸的,原來是蕃茄湯才對,湯不可以貌相。


我挑的主菜是豬扒,可是剛剛點好餐後,聽到鄰桌的客人投訴她那份豬扒唔熟的,完全切唔開。此刻的我,滴了兩滴汗,只希望我嗰份唔好出事。

厚切的豬扒,是熟的,是過熟的,有點兒韌,要花氣力去咀嚼。但調味還可,青蘋果茸汁醬討人歡喜。


朋友的和牛芝士竹炭漢堡,除了牛肉芝士及蕃茄甜生菜外,仲有隻太陽蛋,同埋洋蔥圈在內,感覺豐富。切了半來試,包身鬆脆可口,牛肉沒特別驚喜,至少厚身又唔怕乾巴巴,比豬扒要好了。


沒有點咖啡提神,只喝熱檸檬茶消滯,陣間輸波有藉口,哈哈~


接近三點,人潮漸散,我哋都係時候要開波了!


餐廳資料:
Ulyssa by Aldou
荔枝角長沙灣道883號億利工業中心2樓203室
24880833

4 則留言: