2018年11月13日 星期二

Pierside - 和牛之約



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$

晚市三百幾蚊既西餐,好多時工廈Cafe或者不知名的樓上西餐廳都唔止呢個價,更遑論是尖沙咀酒店的Outlet

不過,凡事總有例外,只有你不怕碰壁,肯細心去搵。

素來抵食見稱的Pierside,今期新出的菜單,『和牛之約』,繼續以不可思議的便宜價錢推出。
   


叫得做和牛之約,頭盤與主菜全是澳洲和牛的菜色,牛魔王朋友們大有可能會選擇困難症發作。


頭盤有鮮牛肉他他與牛肉湯之選,胃納細小既我,生怕飲完湯便已飽飽,所以挑了前者。鵪鶉蛋撈埋鮮味的牛肉他他,質感更細滑,將之塗上香脆的多士同吃,滋味無窮。


任何人都知道,食牛扒,係配紅酒好,不妨喝些少。


主菜五選一,是夜我哋五大一小,剛好可試勻全部款式,實在太感動了!用和牛尾作餡料的意式雲吞,香濃之餘,亦帶微辣,不論賣相與味道,均與中式的紅油抄手有幾分相似,有趣!


貌不驚人的和牛面頰,用刀一切便感受到其軟腍程度,而且肉味非常濃郁,的確,牛不可以貌相。


威靈頓牛吃不少,但以牛脷來做卻是首次見識,我是熱切期待。


酥皮無疑是酥脆,牛脷入口軟腍,但同時釀入鵝肝醬和巴馬火腿,來得比較重口味。


論邪惡,呢個和牛腹肉漢堡真唔講得笑。勁濃味的芝士附在牛腹肉之上、仲有煎蛋以及煙肉,好有打大佬既感覺。採用和牛腹肉,質地始終比較實,同埋無咁多肉汁,但肉味就夠晒,睇你個人口味了。


放在鹽板之上的和牛肩扒,做到我們要求的生熟程度,外層香而肉質不韌。在數款主菜之中,我會投佢一票。


套餐的甜品係香芒意大利芝士酥皮卷配薄荷朱古力雪糕。有小朋友在席,就要埋個甜品森林開心下。朱古力樹頭蛋糕,小白兔造型的慕思蛋糕,士多啤梨花花,同埋合桃雪糕等,最重要加埋大大舊既棉花糖,浮誇~

似木頭似石頭的話,得到注意嗎?

餐廳資料:
Pierside
尖沙咀廣東道33號中港城皇家太平洋酒店海景翼大堂高座
27382398

6 則留言: