2018年11月14日 星期三

潤潤麵 - 仍是漢發支持者


食物:$$$
環境:$$$1/2
服務:$$$$

提起豬潤麵,許多人第一時間會說出維記,而我則鍾情於同區的漢發。

去年,已有朋友向我推薦佐敦的潤潤麵,成了我口袋內的名單,只是拖了一年仍找不到時機去吃。

終於,有天要到佐敦辦事,機會嚟喇飛雲!
 


午市,其實有飯供應,但一場來到,都係要碗豬潤鮮牛麵。


點了麵,還可揀湯底,鮮茄薯仔湯似乎幾吸引。呷一口湯,味道酸甜得有點假,還好未致於咯喉,頂多是勉強合格。


很自然地與漢發相比,豬潤沒漢發的厚身 (查實都唔薄既),有欠爽脆口感,而且是偏韌的,鮮牛肉亦然,是煮得過熟了。反而,公仔麵又弄得太腍,總之跟我預期的,就是有出入。


杯熱奶茶被我影到鬆郁矇,激死!

水準唔算高,而我對這類地方的奶茶亦唔會有咩大期望,所以無乜失望。

餐廳資料:
潤潤麵
佐敦廟街306號地下D號舖
37053635

5 則留言: