2018年7月28日 星期六

潮流服飾篇:Fat唇既嘢...

圖片來源:HK01


近期諸事不順,總覺自己已與社會脫節,再上網睇過這些照片,原來依家係興緊呢啲嘢。我可以肯定,我要被社會淘汰了。

今期流行......

Fat唇既嘢......

欣賞下體操王子李寧,在巴黎時裝展的展品,純潔的白恤衫,配上型格的黑色線條,心口仲印上中國李寧四個大字,出類拔萃之作。

呢件衫,與初哥哥那『祝君好』的白毛巾,簡直是天作之合。
   

圖片來源:HK01

掛在胸前的背包,同樣是有中國李寧的字樣,盡顯霸氣。呢款包包好似仲有藍色,可惜沒有紫色,否則我會送一個俾紫色控朋友作生日禮物。

圖片來源:世界日報

可能有玻璃心人士咒罵過體操王子政治不正確,佢係之後的紐約時裝展, 『中國李寧』換成了簡體字。

據聞一場Fashion Show,大寫漢字加復古既設計,令李寧公司的市值升了約27億港元。睇到呢度,你有無覺得毫無寸進既你,被人淘汰係應該的嗎?

圖片來源:HK01

其實,李寧並非獨步天下,漢字設計也大在人在。Adidas x Pharrell Williams就在波鞋上印有熱情既字樣。做事一向欠缺熱情既我,係時候要買番對,唔知售價係幾多呢?一陣出旺角波鞋街睇睇。
圖片來源: itw01

佢仲有唔同顏色與字樣的,每年生日願望都是世界和平的朋友,來揀番雙吧!

在嘩眾取寵的年代,你是否願意忠於自己?還是早已在隨波逐流?

7 則留言:

  1. of course it is 忠於自己 la....'coz I don't have money to 隨波逐流 ah =)

    回覆刪除
  2. 咁出眾嘅服飾... ...真係識條鐵。^^"

    回覆刪除
  3. 可惜沒有紫色,否則我會送一個俾紫色控朋友作生日禮物
    -> 不如你照買紅或藍,我幫你後期加工/調色去到紫色 XD

    回覆刪除
  4. 紫色控朋友我係咪要對號入座呀XDD

    回覆刪除