2018年7月27日 星期五

Jamie's Italian - 你愛薄餅嗎?



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$

Over Over! 若果你前世未食過Pizza,咁就要留意Jamie Oliver...

因為,今期佢做緊All you can eat pizza,七款薄餅任你吃過夠,連加一,兩舊水有找。

濛濛細雨之夜,一行六人,又食Pizza,仲散叫埋其他主食,除左話我哋係癲既之外,無咩更合適既形容詞。
   


呢度個香草蒜茸包,既鬆軟,又充斥蒜泥的香氣。多吃幾口,呵氣如蘭,再不斷同坐對面的朋友說話,爽!


深明稍後會大魚大肉,先來份沙律作平衡,減低大家的罪疚感。


意大利雲吞吃得多,將之拿來炸,又是首次試。加添埋芝士,以及蕃茄辣醬,惹味感倍升。


既然,薄餅是任點任吃,就試勻晒全部,反正我們有黑洞外緩在場,食得完的。 


傳統的Margherita,巴馬火腿等款式,廚子當然駕輕就熟,做得出色,大家吃得滿意。新派創作的,都有驚喜。


其中有健康之選的羽衣甘藍,有"綠茵裡,草坡上,讓我胸襟一再展"的感覺。另外的海鮮批,十分之足料,塗上了牛油果茸,生色不少,大家都喜歡。


食肉獸既我,只要有人提議食Short Rib,本人一定附和。非常軟腍的牛,不失肉香,近骨的位置更加出色,再飽都吃了兩件,才肯收手。


一直無參與點菜環節,這碟青BB的意粉送來時,還以為是羅勒,原來是香草、香蔥及荽茜等造成,肯定是健康人所點的。


最後的長通粉,帶有辣勁,正如朋友所言,有幾分似五香肉丁,廚子認真鬼馬!

有無食甜品?無啦!真係爆啦,個肚......

餐廳資料:
Jamie's Italian

4 則留言: