2018年7月29日 星期日

薈景 - 暑期大聯歡



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$

有些朋友,早已收心養性,甚少露面,只是大時大節或暑假才會出來見下大家。若今次會展的聚會我唔出席,下次再遇,恐防要去到2019

人多,當然是吃自助餐最好,唔使等呢個等嗰個。會展的Buffet,出左名多嘢食,所以我有備而來,中午都無食飯。
   


正常來講,一開波都係食沙律或者凍海鮮,但我因為上次太飽吃不成片皮鴨,耿耿於懷,這晚先來一份片皮鴨,償願。


次後,再回歸沙律行列,不過陣容太鼎盛,我只是蜻蜓點水般,嚐過就是。


凍海鮮除了開邊龍蝦吸引之外,仲有坊間少見的花蟹,鮮甜到入心。其餘的大路嘢如青口、蟹腳、凍蝦及翡翠螺等,全部有齊。


放心,即開生蠔也不缺。呢個時侯,澳大利亞的Coffin Bay最靠得住。不過我已不再是十多年前的我,吃一打生蠔也面不改容,淺嚐兩隻已經足夠。


熱食款式唔少,焗蠔比預期中出色,起碼唔會縮晒水。龍蝦尾係即燒,火侯控制得宜。花枝炒時蔬都唔怕杰撻撻。仲有三款湯水,全都精彩。


還有燒味類,燒腩仔皮脆唔會硬轟轟。


這裡的印度嘢如各款咖喱、天多里烤雞等做得正宗,皆因佢有印度籍師傅坐鎖。


各式甜品,好睇又好食,梅酒啫喱杯,賣相美得捨不得吃。草莓蛋糕、香芒蛋糕,以致紅豆銅板燒亦有水準,滿意。


最後仲有生日驚喜,真心多謝大家~

餐廳資料:

薈景

5 則留言: