2018年7月30日 星期一

海外篇:新關仔角夜市 - 夜消必到



呢期講來講去都是香港與台灣,鏡頭一轉,我哋去番馬來西亞的檳城睇睇。

要食夜消,新關仔角是必然之選,畢竟佢係檳城最大的夜市,比汕頭街有規模得多。

筆者當然不是第一次來,但呢度咁多檔口,食多幾次都唔會厭。
  


魷魚甕菜用的是水魷,好腍無乜咬口的,焦點落在甜甜辣辣的囉吔之上,再灑上芝麻及花生,惹味。


馬拉的叉燒,總是一片片瘦瘦的,雲吞與水餃跟香港的是無得比。


全場最旺,是71號檔的炒粿條,人龍永遠不絕,我好彩能在它臨打烊前買到。


流轉夠快,即炒肯定又熱又新鮮,但其實水準並不特別高,唔明點解要大排長龍。


我最喜歡的,肯定係蠔煎。同樣是即叫即煎,老板娘加入大量蠔仔,以純熟手法煎起,香噴噴好吸引。


蠔肉真的多,每一口都是,蛋亦沒炒得過老,加上蔥花,香口好吃。來點甜辣醬會另味道提升至另一層次。


臨尾整多碗煎蕊,透心涼!然而,講到煎蕊,始終是檳榔律馳名潮州煎蕊是一絕,好食到飛天。


檳城的榴槤,你會錯過嗎?

鹵麵、串燒、喇沙......只恨我胃納從來有限。


餐廳資料:
新關仔角夜市
172, Solok Gurney 1, Pulau Tikus, 10250 Jelutong, Pulau Pinang

4 則留言: