2018年7月31日 星期二

新店速遞:尚港味 - 辣得過癮



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$

身邊的老饕朋友,不約而同大讚呢間新開張的尚港味,話粵菜了得次餘,川菜亦好正,搞到我辣癮起,要來麻辣一番。

店子就在前糖街CEO Neway的位置,一過馬路便有亡命飛Van搭,直到我家樓下,方便得很。

不要以為新登場,無乜人知,生意會麻麻。其實只是我早來,一點過後,高朋滿座。
   


要有杯凍飲,以防萬一,否則辣到hihi時,遠水救不了近火。經理推薦荔枝冰,今期買一送一。反正吃辣,多來一杯也無妨。


首次光臨,要一熱菜一涼菜小試牛刀,如果掂既話再拉埋辣友們搞個局。

蒜泥白肉卷,薄薄的豬肉片唔會有一陣雪味,包裹著爽脆的青瓜造成卷狀,口感幾好。面頭鋪上蒜茸及紅油,辣勁不弱,味道正宗,來得清爽醒胃。


麻甩一點,要份干鍋蝦。海蝦夠大蝦,擺盤花過心思,似乎靠得住。蝦殼查實最入味,所以應要用口咬開,唔好用手搣,除非你頂唔順佢既辣。蝦肉爽口,麻辣俱備,清埋墊底的青椒、洋蔥,乜乜乜,愈吃愈精彩。


臨尾整碗涼粉降一降火,舒服晒!

找個機會再來,試埋佢既小菜和燒味,順便搞個川粵時空局?


餐廳資料:
尚港味
銅鑼灣怡和街19-31號樂聲大廈1樓102號舖
28122280

4 則留言: