2018年6月2日 星期六

Fast Taste - 要食漢堡



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$

下午接近一點鐘,收到舊同事短訊,是約食Lunch,話有啲嘢要請教我。

食晏無問題,但在搵食上有一定話事權既我,忽然想吃漢堡喎,舊同事當然沒有反對,齊齊往元州街方向行去。

話說上次試了布萊恩·L食堂,今次就輪到隔壁的Fast Taste

繁忙時間也沒太多人,不單可直行直入,仲有得揀位,生意難做。
   


漢堡是吃定了的,差在是那一款,另外叫份午餐,些牙也好。加幾蚊就可換小食,可樂而不為?


結果,兩款都是香口的,炸雞翼配洋蔥圈。雞翼炸得有點硬,有改善的空間。看來對方是洋蔥圈的忠粉,只見他一圈駁一圈地吃,茄醬都唔使點,我也不好意思跟他爭食。


貪心一點,要個公司漢堡,多一些花款。兩塊牛肉,分別是自家制的,以及和牛。仲有車打芝士、煙肉、生菜、蕃茄,甚至是黑松醬炒蛋作配料。

整體水準還好,兩塊牛肉至少鬆化,煙肉香脆亦沒乾硬化,最重要是邪惡的半溶芝士和蜜糖芥末醬,愈邪惡從來愈快樂。


午餐挑了海鮮墨汁意大利飯,個人食意大利飯,至著重口感,但這裡的不是我想像中的,大蝦也不是上等貨色,唯一是吃到烏咀狗咁樣,大家嘲笑一番,多些歡樂。

意大利飯還未吃完,日理萬機的舊同事電話響起,公司又有 『爆鑊』要佢回去處理,真係食餐安樂茶飯都難。


佢急急腳離開,我也不想孤單的逗留,快快飲完杯COT,結帳走人。

張單有人埋左啦喎!店員說~


餐廳資料:
Fast Taste

6 則留言: