2018年6月25日 星期一

意葡點 - 港式西餐也



食物:$$$
環境:$$$1/2
服務:$$$

世界盃期間,每逢有喜歡的球隊出戰,我都會採取睇波大過天,其他嘢行埋一邊的態度。

所以,晚餐多了在屋企附近食,吃完即刻爬番上樓睇波。

屋苑商場的食肆,大型連鎖店居多,意葡點是異數,可以攞出嚟講下。

以為意葡點是吃正宗意大利菜和葡國菜的地方?朋友,你未免太天真了,呢個屋苑無咁高檔。說穿了,這只是一間港式西餐廳。
     


點餐後,送上餐湯,都說過我對忌廉粟米湯一向有好感。跟湯的還不是普通的餐包或者蒜茸包,而是迷你牛角酥,可惜咬落去是凍冰冰,本來很有誠意的感覺,完全被毀滅了,簡單加熱一下不可以嗎?


老豆點了個香煎豬扒拼法蘭克腸,跟薯菜。法蘭克福腸正是大家認知的熱狗腸,唔期望有咩特別,所以我直頭無試。豬扒煎得好乾,用刀切時已感覺到會好韌,吃起來也就是如此。


卡邦尼意粉,份量很多,煙肉成份也不少,就是欠缺了蛋黃香,無左靈魂。


飲埋杯熱檸茶,又夠鐘開波了。

打左一輪,似乎無乜邊隊特別有霸氣,大家點睇?


餐廳資料:
意葡點

4 則留言: