2018年6月26日 星期二

早安越南 - 帶點玩味



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$

難得走到來黃埔新天地,不如食埋嘢先走人,但係,多年無踏足黃埔既我,完全唔知道呢度依家有乜好食。

沿扶手電梯上去看看,詠黎園依然屹立不倒,左麟右李都仲係度,但我最有興趣的,是這家越南菜館,叫做早安越南。

是被那有點共產色彩的畫所吸引,玩味十足,明知會是連鎖店都要入去一試。
    


幾個店員聚在一起講波,四年一度大家在工作間睇下講下在所難免,不過當時只三枱客,仍可將我的蕃茄牛腩河與其他食客的東西搞亂,似乎有點太心不在焉。

結果,我碗牛河,被人撩個之後,送到我桌上。不打緊,不影響味道的,我跟自己說。


呷啖湯,濃郁而有點茄汁的酸,味精肯定是有一點,但個人認為可以接受,河粉也來得細滑。


牛腩做得算係咁,鬆化之餘,亦保留點嚼勁,唔錯。


午餐大部份飲品是免費,包括我呢杯薄荷青檸梳打。

refreshing的感覺!凍啲仲好~


餐廳資料:
早安越南

6 則留言: