2018年6月24日 星期日

新澳咖啡餐室 - 我食個常餐啫~



食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$1/2

繼九龍城聯發與太子巨人冰室之外,又一間與澳牛名字拉上關係的茶餐廳。

新澳咖啡餐室,抽水味濃,我無興趣知道佢既前世今生,反正做左飲食業基層咁多年,什麼股東不和,什麼第二代開新line,千奇百趣的東西,也見慣不怪,我都係食個常餐啫。

有一樣嘢,佢同澳牛好似,就係要安排客人坐指定座位。
   


明明是非繁忙時間,大把吉枱,點解要我同人搭枱?我啋佢都有味。

如果係繁忙時間,人客多的話,我一定會識做的。


點左個常餐,都係火腿炒蛋加多士、沙嗲牛麵嗰啲嘢囉。

賣相是跟足晒,多士是烘得香脆,炒蛋做得滑溜,呢碟嘢係幾好的。


兒時幫襯的屋村茶記,沙嗲牛肉麵都好有水準,跟這一碗的出品,真不可同日而語。

若大家知道邊度仲有好既沙嗲牛麵,請通知我!


杯奶茶實在及不上澳牛,或者聯發了。

無耐,有兩個客人又被安排同我搭枱,其中的女士都係嗰句:大把位,點解死要人撘枱?


餐廳資料:
新澳咖啡餐室
紅磡民泰街53-73號地下F1號舖
37020221

6 則留言: