2018年6月23日 星期六

Kyoto Joe - 盛夏之約



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$1/2

都係果句,世界盃期間,睇波大過天。所以在蘭桂坊的老牌日本餐廳Kyoto Joe食少許嘢之後,就是睇波之時。

人齊便可以點餐,不用叫太多,反正睇完尾場,都仲要消夜,所以幾款小食就好。

健康的朋友選擇野菜沙律作開端,平日食沙律食得多,但經精心擺盤,砌到像花般美的沙律,又真不是經常可遇見。新鮮爽脆的沙律菜之上,放置了蕃茄片以及牛油果來砌花,旁邊則是大根卷,又漂亮又健康。
   


沙律菜後,來兩份他他,先是綠天使他他。不難猜,這是一款素菜,不過,經煩複處理的脆米餅,配以自家調製的微辣汁醬,還有辣紫菜,入口微辣有層次,完全不像在吃素的感覺,好吃。


香辣吞拿魚腩他他,賣相有幾分像剛才的綠天使,都是弄成像小山丘般,但這就放在羅馬生菜之上。論味道與口感,個人更欣賞綠天使他他。


再點了些卷物,大蝦海苔卷,特別之處在於隻蝦,是燒而不是炸的,配以甜甜的汁醬,有趣。


神戶和牛舞茸卷,現在做緊半價,其實用上靚既和牛刺身來做,那鮮味和入口溶化的口感,又點會輸?


是拉差薯蓉帶子燒,口感最為過癮,主要係同想似中的口感,有所出入。


本來打算就此結束,心郁郁想食甜品,就來上次也嚐過的Creme Brulee。有綠茶、芝麻以及咖啡三款不同口味,個人選中了咖啡,又幾香濃、細滑喎!


提一提,經FeedMe Guru訂枱,便可獲贈Johnnie Walker Black Label Highball一杯,但女士們請不要扮細扮唔夠秤,因為未滿18歲係無得送的。

舉杯後,開波喇喂~

餐廳資料:
Kyoto Joe

6 則留言: