2018年6月22日 星期五

南小館 - 不能期望什麼



食物:$$$
環境:$$$$
服務:$$$

小南國之副線,南小館,悄悄地殺入荃灣,落戶愉景新城,老媽子話從未食過呢個品牌,即管同佢試下。

工作關係,對本地的上海菜總算不陌生,南小館最初出現之時,行內人都覺得概念幾好,可惜捉到鹿唔識脫角。

新屎坑,三日香,即使南小館不是最頂尖的品牌,來到荃灣,相信也有一定人氣。但估佢唔到,人氣沸騰到六點已經要排隊,大概是加上節日關係吧~香港人呀!

等位既時候已經劃好要吃什麼,坐低可以即刻落單,咪阻住人家做生意。
   


一籠五隻的小籠包光速送上,皮唔太厚,內含豐富湯汁,五隻都無穿無爛,至少合符最低要求。


金網鍋貼,底部是煎得幾好,金網靚仔又脆口,形狀似元寶,衰在肉餡唔夠鮮。


生煎包就唔掂,賣相已經唔討好,四隻黏埋一舊,有一隻仲早已穿洞。吃起來少許黏牙,底部唔脆,肉餡更是敗筆。


乳鴿在做特價,所以差不多枱枱都吃,唔預佢有咩驚喜,起碼唔係乾柴柴,廿九蚊隻,不能要求太多。


人手實在不夠,斟茶加水等週到服務,暫時欠奉。


餐廳資料:
南小館
荃灣青山公路荃灣段398號愉景新城2樓2012號舖
28458899

4 則留言: