2018年6月1日 星期五

豐魔茶廳 - 入了魔的茶記?



食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$1/2

呢間豐魔茶廳,感覺上是普通茶記一間,又唔係懷舊,原本無咩值得寫,但從網上得知,佢背後既老闆,大有來頭。

有幾猛料?原來豐哥,正正是「廚魔」的合伙人,當年一齊搞BO Innovation喎。咁,BO Innovation大家應該未食過都聽過啦卦~

米芝蓮星級腦細搞茶餐廳,到底係咩玩法?點都值得去試一次喇。

茶廳落戶在青衣城二期,孤陋寡聞既我,是第一次踏足二期呢邊。
   


焗豬又話係招牌,手撕雞又話係招牌,仲有西多都好吸引,我一條友,個胃又未食大,無可能吞下咁多樣嘢,要作出取捨。

讀書向來捧蛋既筆者,要我計雞會成本,highest valued option forgone,慘過去屎,還是用最有效的方法,點指兵兵。


點中了手撕雞撈麵,木耳、雞絲、蝦米、韭黃及蔥花等撈麵,賣相不俗。雞絲唔係淡而無味之貨色,蝦子麵軟熟爽口,雖然辣度薄弱,但幾惹味。

不過,搞一大輪花臣,為何不簡簡單單,像炯記的出品,手撕雞鵝油撈麵?

性格要夠玩嘢,先可以同廚魔一拍即合啦......
感謝車媽媽借出照片

大熱天時,原本飲杯凍飲至夠爽,但見佢門口個長咀的茶壺,分明就是沖四川八寶茶既茶壺,沖出來的奶茶會否更有特色?


是滑的,但比較對身,同埋茶香唔得出眾,只是僅合格的奶茶。

本想靜靜的食餐飯發個白日夢(夜晚唔知發咩白日夢 XD),但食食下入左兩個客坐隔離,全程大大聲講粗口,擾人清夢,煩到嘔。

好夢總似難圓,璀璨的又卻苦短......

餐廳資料:
豐魔茶廳

4 則留言:

  1. 夜晚部可以飲奶茶,勁呀!又,我想食西多多啲!

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意西多好似吸引D,但都要搵人share先得,否則唔駛計卡路里都知肥C....

      刪除
    2. 唔食咸嘢, 就咁食西多, 頂唔順

      刪除
    3. 所以有個黑洞老公好重要!

      刪除