2018年5月10日 星期四

新店速遞:川聚緣 - 人少少川味聚



食物:$$$
環境:$$$1/2
服務:$$$1/2

辣友們相當忙碌,每月辣局已暫停了數月,仍未知道何時復辦。想止辣癮,唯有約三兩知已,搞個小局。

收到風,砵蘭街又有新開川味小館,叫做川聚緣。那時,公開飲食網站只得地址電話等基本資料,一個食評參考也沒有。

反正大家咁熟,齊齊中伏都唔係大問題,膽粗粗來辣一辣。
   


人少少,不用點太多餸,先有虎皮尖椒。吃尖椒過癮的地方,有如玩俄羅斯輪盤,因為佢唔係隻隻辣,但辣的話就唔係人咁品,不過這晚我嚐到的兩隻,也是偏甜而毫無辣勁,但甜甜的味道我又覺得唔錯。


呢度既麻婆豆腐,麻香唔突出,換來卻是點點孜然香。Any肥,呢味餸佐飯縐對一流。


干鍋肥腸,惹味是必然,肥腸亦很有個性,我是偏愛這種羶香,如果沒那麼韌就好。一致認為,同場的蓮藕,比肥腸更吸引。


鋪滿花椒的雙椒大魚,椒氣勃勃。論味道,其實麻香夠,唔差的,也富四川風味,但或許先入為主,個人仍較喜歡吃傳統的水煮魚多一點。

辣完,應該要有點甜,可惜是晚冰粉已經售罄。


餐廳資料:
川聚緣
油麻地砵蘭街102號地舖
24146288

4 則留言: