2018年3月5日 星期一

Mango Tree - 味蕾泰滿足



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$

近呢幾次去食芒果樹,都是去元朗的Mango Tree Cafe,主要係貪近,西鐵兩個站就到。

原來都有一排沒到圓方搵食(對上一次是聖誕前與海豚兒在魚塘鴨子的聚會),趁要來附近敗家,便順便與朋友來重溫Mango Tree的美味。

見佢餐牌中不少也是未嚐過的,有新嘢試我最開心。
    


點枝法國紅酒,送份鮮飽魚,一客三隻的鮑魚,已切開一片片,方便食用。每片鮑魚也很軟腍,泰式辣汁的辣勁唔嘢少,但同時來得醒胃,我吞了兩隻。


頗欣賞粟米蟹肉餅的口感,而且餡料足,沾上酸酸辣辣的汁醬,美味,只恨我今次啲相影到Out Focus


喜歡香口嘢既我,自會想吃串燒,這份豬肉串燒還會配木瓜沙律及糯米飯。孤陋寡聞既我仲以為店方上漏左沙嗲汁,後來店員解釋是沒有的,建議以肉夾糯米飯再夾沙律一起放入口,感覺有幾分似在吃壽司,味道又意想不到的好,尤其是那串燒豬肉,雖沒有汁,但本身夠香夠味,同埋唔怕太乾身。


再來黃咖喱河蝦炒麵,河蝦個子非常巨大,啖啖肉,蝦羔豐盛,即使開邊,跟朋友每人半隻,都已很滿足,墊底的油麵,索盡咖喱汁的精華,本是很好,只嫌今次的黃咖喱,太甜了些少。


眾多魚類之中,筍殼是其中我喜歡的一款,炸筍殼,唔會乾到無晒肉,配埋香茅及辣汁,惹味非常,更讚是廚子已細心地將魚肉起片,不錯。


若然沒有甜品,我的甜胃一定會向我投訴,以芒果糯米飯來慰藉甜胃,最好不過。唔怕太硬,煙煙韌韌的口感,配埋椰汁幾討好,最佳拍擋的芒果很甜美,是個美好的終結。


餐廳資料:
Mango Tree
尖沙咀柯士甸道西1號圓方(Elements)2樓2032號舖
26684884

5 則留言: