2018年3月6日 星期二

海外篇:Black Canyon Coffee - 停一停,歎杯啡



食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$$

最鬼怕凍,趁香港最寒冷那幾天,去了馬來西亞避寒。

怡保氣溫閒閒地三十幾度,不宜在戶外久留,在商場逛了一會,買了些手信給朋友仔後,仍未到晚飯時間,決定找間Cafe坐低飲杯嘢。

隨便的挑一間,走入了曼谷品牌的Black Canyon Coffee
   


齋飲杯咖啡似乎寡左少少,不如叫個甜品食?

千揀萬揀,挑來了什果新地。新地的賣相平平,士多啤梨雪糕乃普通貨色,但總算頗多生果頗足料。


咖啡,捨棄了我喝慣的Latte,要杯Cappuccino。有拉花,但拉得唔算靚仔,苦過我條命,跟我在曼谷普通喝到的一樣。另外,我喜歡佢跟上一小杯清茶,讓我可以清清口腔。


跟咖啡的數字餅,意想不到的鬆脆,是我太久沒吃過小朋友餅乾的緣故嗎?


行多陣,再去食好西。


餐廳資料:
Black Canyon Coffee
G29, Jalan Teh Lean Swee, Taman Ipoh Selatan, 31400 Ipoh, Perak
(60) 5-546 0329

6 則留言: