2018年3月7日 星期三

貴州遵義黔營羊肉粉 - 火辣加羶香



食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$1/2

為遷就老友,今個星期打波地點,由長沙灣轉去旺角,而且中午要孤獨食。

反正打算求其食碗粉麵,經過女人街,看見有間貴州遵義黔營羊肉粉,似乎幾吸引,沒有即時上網研究佢既口碑,便入去了。

希望我既直覺,唔會太差。食神,你在我身邊嗎?

富中國風的裝潢,加上食客十居其九是"煲冬瓜"的,相信應該正宗。
    


看枱頭除了陳醋及各式調味粉外,更有一兜生蒜,再連埋陣陣的香氣,可加以肯定,是典型的貴州風味。


縱然有辣子雞、牛肉、排骨等粉麵供應,然而,來這裡,不吃羊好似幾茂李咁。雖然我份人一向烚下烚下,不過都還是食番羊吧,決定來碗羊什麵。


羊腰、羊腸、羊肉,在香港真不多地方有得吃。羊肉比預期中鬆化,幾好。羊腰比豬潤口感多一點,而且個性(羶味)更突出,但我個人是不怕。羊腸中芯充滿肥脂,邪惡到極,即使正義如我,也有點吃不消。


麵條幾爽身,只是要了小辣,但已非常刺激,是我勉強可接受的級數。到底係我愈來愈不能吃辣,還是這辣度根本非同小可?


咁鬼辣,呢杯凍檸檬茶,唔飲唔得。


五十三個大洋,吃到咁有特色的一餐,值得!

餐廳資料:
貴州遵義黔營羊肉粉

28668281

6 則留言: