2018年3月20日 星期二

海外篇:食王肉骨茶 - 退而求其次


食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$1/2

來到檳城,呢樣又想食,嗰樣又想食,最終就連必吃的肉骨茶,也只嚐了一餐。

原定目標是旁邊好出名的那家康乃馨肉骨茶,可是呢類大牌檔,做生意好隨意,這天去到摸門釘,臨時臨急又無兩手準備時,唯有過隔離搞掂。

望下招牌,叫做食王肉骨茶,不過其實叫什麼名字都無所謂了。
 


估唔到會有中國茶供應,仲有幾款可揀,鐵觀音既質素,比預期中好,可能是我對這類大牌檔的茶根本從沒期望。


肉骨茶固然要喝,另也多點了一份肉碎豆腐。豆腐滑嘟嘟,而且好入味,配白飯岩晒數。


肉骨茶要細的便可,內有腩肉、排骨、豬肚、粉腸及肉丸,蠻豐盛的。腩肉夠肥美,排骨唔怕嚡口,醮蒜泥及黑醬油吃更美味。


至於豬肚,來得爽脆,粉腸及肉丸都幾好。茶湯看上去不太濃郁,不過喝下去尚算醇和,比香港任何一間店也好。(我仲未食過馬來亞春色綠野景緻艷雅)


點解食咁少嘢?皆因轉頭又會再吃下午茶。去到外地,係咁架喇,唔係咩?

餐廳資料:
食王肉骨茶
61, Gurung Drive, 10250 Penang

5 則留言: