2018年3月12日 星期一

新店速遞:自家麵 - 冷麵比湯麵好



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$1/2

今個週末,與朋友在長沙灣食個Lunch,再去打波,一切回復正常。

筆者雖然係呢區幾廿年,卻總會有些餐廳未吃過,畢竟食肆開開關關,在香港地太過正常。

在元州商場新開的自家麵,同行朋友問起我呢個鋪位前身是什麼,我已記不清楚,有人可以解答我嗎?

根據人氣公開飲食網站的資料,原來這家麵店,已有三間分店,筆者認真孤陋寡聞。
   


長沙灣呢間分店,一個食評也沒有,相信開左無耐,但我沒打算爭先在Openrice那邊來個首發。


我要款涼麵,朋友來碗湯麵,大家些牙食。手撕雞冷麵,份量比預期中要大,憑我一己之力,肯定食唔晒。

自稱是自家制的麵條,有四個粗幼度可以選擇。我挑了最幼的一款,其實都唔算特別幼身。麵條口感煙煙韌韌,雞絲普通,配埋開胃的汁醬,墊底仲有唔少青瓜絲,可以接受,但稱不上喜歡。


老友的牛展湯麵,麵條同樣是要了最幼的,而湯底有四款俾你揀,分別是原味、酸辣、麻辣,以及胡椒,佢要了最後者。

坦白說牛展只是普通料,胡椒湯底只辣而不香,及不上涼麵好。


熱檸檬茶好大杯,端上桌時我仲以為是來錯了凍檸茶,走飲管。哈哈~


餐廳資料:
自家麵
長沙灣元州街303號元州商場地下G07號舖
21531018

4 則留言: