2018年3月1日 星期四

海外篇:老黃芽菜雞沙河粉 - 肥嘟嘟芽菜



食物:$$$$
環境:$$$1/2
服務:$$$1/2

怡保最最最馳名的美食,必要數到芽菜雞,某程度上,我山長水遠來到這城市,也是為了此品。

上網搜尋下,總會有大埋店名彈出,其中的名店之一,叫老黃芽菜雞,搭Uber4者的士,司機一定識路。

黃色底招牌,加上大大隻紅、白色的字體,非常搶眼,肯定唔會走漏。

有人話,是遊客才會去這店,唔緊要啦,我真係遊客丫嘛~
    


來來去去幾個名菜,點餐唔須要花腦筋,芽菜、雞、沙河粉是必吃的,另再要多碗肉丸,及飲品,好足夠了。


敞大的一碟芽菜火速送到,肥嘟嘟的,比較短身,吃起來爽脆,不用沾醬汁味亦帶甜,真的好吃,也真是怡保才能吃到。咁大碟,也被瞬間掃光,可知水準是相當的高。


雞要了半隻,這邊是奉白切雞的,皮薄而肉嫩,富有鮮味,香港好難搵個呢個級數,夾埋芽菜食真是一流。


再來一碗肉丸,估佢唔到咁多粒,口感唔怕死實實,我吞下了不少。


最後要個沙河粉大家分吃,質感好滑溜,比名店天津的感覺還要好,怡保真係求其一間的河粉都好食。


唔覺唔覺其實都好飽,不過再飽也好,一場來到,都要試試附近的豆腐花。


餐廳資料:
老黃芽菜雞沙河粉
49, Jalan Yau Tet Shin, Taman Jubilee, 30000 Ipoh, Perak, Malaysia
(60) 5-254 4199

4 則留言: