2018年2月7日 星期三

江船長 - 辦年貨


光蔭似箭,日月如梭,眨下眼又一年,大家在雞年達成了多少目標?有沒有遺憾?

新一年,筆者有好多好多事情想做,可能是虛無縹緲,可能是比夢想更遙遠,趁我仲有時間,盡力試下吧!

踏入二月頭(其實一月尾已感受到),過年氣氛開始濃烈,團年飯局排得密密麻麻,年糕蘿蔔糕及各式賀年禮盒一個接一個送到,提醒我係時候要辦年貨。
    


過年,除了賀年糕點外,個人認為,鮑魚也是不可或缺的東西。

今年試下江船長的鮑魚,不諱,我是首次遇上這個牌子極上、吉品、嚴選、特選及海鮮味,一罐有四隻。



最簡單是當小食,無須過火,用匙羹放得靚靚仔仔,涼涼的感覺,小朋友也會喜歡吃。



鮑魚與蔬菜從來是好朋友若有親朋戚友來家聚頭,簡單烚幾條西生菜,加幾隻冬菇,鮑魚輕輕加熱,保持軟腍而彈牙口感方便已成為一道不失禮面的菜色。



不過我份人心急又懶惰,最好就是用來伴蝦子麵,撈麵或湯麵,悉隨尊便。煮完麵既湯亦唔好浪費,記緊拎上來飲埋佢呀!



要討好岳母或未來岳母既朋友,咪話我無俾貼士你呀吓~

可上https://www.wingloknoodle.com 搵到江船長的產品。


6 則留言: