2018年2月13日 星期二

少爺18 - 少爺好幫手


食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$

以往團年或開年,多半是出外面吃,費事煮懶得洗,吃完拍下屁股走人,乾手淨腳。

隨住外甥女BB開始識行,要俾地方佢四圍走,所以今年的團年飯,就留在家吃。

唔使煮九大簋簡單整幾味,外帶少爺18的撈起和海南雞,已經很豐富。
     


撈起與海南雞,一個精美的大盒盛好,相當方便。拿回家之時,同Lift的小朋友話個盒好靚,小朋友唔講大話的。



大圓盒之內,生菜絲、椰菜絲、青瓜絲、紅薑絲、子薑絲、蕎頭、金柚肉等紛陳,另一小盒裝住煙三文魚片、芋絲及酸柑,還有一兜薄脆及撈起醬(薑蔥、甜醬油及酸辣醬是配海南雞),整整齊齊的裝好。



自行將三文魚片鋪上,加入埋芋絲、薄脆,再灑點酸柑汁及撈起醬,大家可以準備撈起。



撈呀撈,起勢咁撈,撈得愈高愈好,撈到風生水起。

吃起來爽口醒胃,芋絲及薄脆豐富了口感,吃埋大大片的煙三文魚,寓意年年有餘,整體味道也真不賴。



大家既焦點落在撈起之上海南雞亦不錯,至少是皮爽肉嫩,個人只會沾黑漆漆的甜醬汁,是吃海南雞的重點。

第一次試外賣撈起,估唔到咁有驚喜,大家團年開年可以考慮下。


餐廳資料:
少爺18

6 則留言: