2018年2月12日 星期一

中國冰室 - 貪佢既氛圍


食物:$$$
環境:$$$$
服務:$$$1/2

作為一件九流飲食博客,欠缺華麗的文筆,如果相機都壞埋,真係可以收皮了。

星期六,晨早流流攞部相機出旺角維修,原來是鏡頭出事,店員話一星期內應該可以整好,希望佢唔好昆我。

完事後,才九點半,下場活動又未夠鐘,最好找個地方吃早餐。原本打算試頗貴的桃園眷村,只是太早未開門。靈機一閃,不如吃我最喜歡的舊式冰室,中國冰室,大大話話有五、六年沒有來過。

真心中意這類地方,獨自坐在卡位,邊吃邊思考人生,樂在其中。只是,今天這種真懷舊的冰室,尤其是有樓上雅座的,已少之有少。
    


瞄了幾眼餐牌,決定要個餐蛋麵,加埋醒神熱奶茶。



概嘆如今即使是舊式冰室,也不再用上公仔麵或丁麵等靚麵,麵條軟趴趴毫不爽口,還幸三片餐肉有煎香過,兩隻蛋就正正常常喇。



熱奶茶夠滑,可是質感較薄,好像退步了,希望只是偶爾失手。



埋單三十五個大洋,雖然食物未見特別出色,但能靜靜的享受半小時,我仍是會再來的。




餐廳資料:
中國冰室

6 則留言: