2018年2月11日 星期日

8度餐廳 - 快過年了~


食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$$

團年飯局接踵而來,除了中菜及火鍋,自助餐也是飯聚的熱門選擇,近期聽到唔少朋友說好地地方的自助餐都爆滿,訂唔到枱。

係呀!我又去食Buffet~

今次既目的地,較為隔涉,是土瓜灣的八度海逸酒店,勝在性價比高,同埋甜品好出色。
    


有人遲遲未收得工,唔理佢了,食住等,這也是吃自助餐的好處。先以Cold Cut、煙三文魚等開開胃,再繼續搏殺。



凍海鮮向來是受歡迎的項目,尤其是蟹腳,鮮甜可口,快快拿多點回來一齊分享。



即開生蠔更加唔使講,一定係要排隊攞,美國佳麗與法國代表,各有所長,大家應該知我會喜歡那一款較多吧~



除左凍海鮮,呢度仲有蒸海鮮,蝦、青口、蟹腳及扇貝等,種類跟凍食的差不多,或者天氣寒冷,個人更想吃蒸起的,原汁原味。



由於臨近過年,所以也推出了三文魚撈起,以及盆菜。前者因加入了薑絲與蔥,吃在咀裡有點似薑蔥魚皮,幾得意。盆菜當然是一大盤放在外面任取,燒腩仔、燒鴨、支竹、冬菇,乜乜乜,好豐富的,但味道可再濃郁些。



熱葷選擇並不少,但個人始終鍾於羊架,鬆化惹味,其他的如牛仔骨、咸肉炒菜等,都可以。



今時今日食自助餐,燒味似乎也是必備項目,燒鴨、油雞,斬大舊叉燒,可惜沒有玉冰燒。



食左咁多,都好飽啦,但鵝肝總是不能錯過的項目,少少地食一件,唔飽得去邊既。



甜品之前,應下節吃點年糕和蘿蔔糕吧,我係中意食咸糕多啲既。



甜品係呢度既重點,疏乎厘班戟入口輕怡,熱呼呼的配上雪糕食冷熱交錯必定可口。



眾多蛋糕之中,有兩款是最討我歡心的,包括濃朱古力香蕉蛋糕,以及層次十足的芒果拿破崙,點都要留肚食呢兩件。




雖然地點有些隔涉,不過有穿梭巴士去紅磡、尖沙咀及九龍站,都OK啦!

餐廳資料:
8度餐廳

4 則留言: