2016年4月30日 星期六

滄浪亭 (美孚店) - 毒男開餐勝地



食物:$$$$
環境:$$$1/2
服務:$$$

熟悉筆者的朋友都知道,我是超中意食上海菜的,日日食都無問題,其中的嫩雞煨麵,更是我大愛的菜色之一。

老老竇竇,我都算食過唔少本地的上海菜館子,傳統的,家常的,新派的,高檔的,平民的,始終認為呢度既嫩雞煨麵,是全港最好。 

當然,口味既嘢人人不同,你可能會話佢唔得正宗我甚至聽過,有人話煨麵唔夠咬口,呢啲得啖笑既批評。

   
最好一個人來


來這裡,你不會看到堂皇的裝修,更不要預期賓至如歸的服務。不過,近年老闆娘的態度,已稍有好轉唔知跟開了分店有沒?

 
堅正~

嫩雞煨麵大碗得很,但店子就是不拘小節,碗是崩的,幸而筆者既咀巴並不是崩。那奶白色的湯頭,呷幾口仍有奶香,非常好。雞粒與菜粒不少,麵條煨得些少糊口,嫩雞煨麵跟本就應是這樣的。

 
煨麵以外

除了煨麵,呢度既其他麵食,如獅子頭麵,我也試過,我真係試過!

 
好巨大

麵質同是偏腍身,獅子頭雖只得一粒,但份量可真唔嘢少,口感鬆化,又足料。真材實料的東西,自當合心。

 
夠凍

佢既豆漿,豆香稱不上很重,勝在夠冰凍,大熱天時,大口灌下,仍是好!

 
經濟實惠

總言之,每次也不會令我失望啦~


餐廳資料:
滄浪亭
美孚美孚新邨第一期百老匯街7-11號平台25-26號
2785 0212

6 則留言: