2016年3月1日 星期二

潮流服飾篇:Panerai - 潮人必備



筆者只是廢青一名,才疏學淺,還幸身邊有不少見識淵博的朋友,為我增值。在腕錶這個範籌,更有些朋友是專家,但不是Dickson。

某天,又傾起腕錶。各位也同意,近年潮人必備的品牌,大概會是,Panerai

早前,瑞士高級製表基金會大中華區主席Carson Chan在訪問中也透露,佢自己擁有最多的腕錶,正正是Panerai


當然,Panerai並不是什麼新興品牌。源自1860的它,早己完美地融合了義大利的設計、瑞士的製錶技術和對海洋的激情。
 
錶帶有黑與啡色

這個品牌,入門版本,大約四萬左右吧!

呢隻係005 (圖片來自Panerai官方網頁)

呢隻Luminor系列,PAM632,與之前的005, 又好幾分相似喎~
 
大錶芯

手動上鏈機械式機芯,始終最有品味。啡色錶面,316L精鋼,款式夠潮。唔中意既話,仲有黑色揀啦~ 而且,44mm的大錶殼,從來就是筆者的心頭好(對!我是喜歡大錶玉的)。
 
潮人必備

Panerai無疑係好嘢,不過大家可能會話,你呢個廢青,有咩資格學人講錶呀?! 留俾專家Dickson講啦~~

 

3 則留言: