2015年4月29日 星期三

EC Kitchen - 大西北時新?



食物:$$$1/2
環境:$$$
服務:$$$

元朗有間漢堡包店,名叫EC Kitchen,門外貼滿雜誌介紹,好似幾巴閉咁,就在元朗大掃場的那天,加插這家食肆。

由於預料會走好多站,所以沒打算亦沒能力吃太多,就由甜魔媽媽Yan揸主意,隨便的點幾款東西就是。

瞄下餐牌,竟然有雙鵝肝芝士牛肉漢堡,盛惠138個大洋。一間港式漢堡店賣到過百一個包,都咪話唔誇張。

好似好巴閉咁~

首次到來,又要食咁多場,當然不用吃鵝肝呢款了。如果試過今次是好食的話,下次再來吃豪一點吧!
 
好厚身
先吃最傳統的牛肉漢堡,即叫即制,熱哄哄,中間的牛肉超級厚身,咬落鬆化,配上芝士,以及配成的茄汁,尚算美味。
 
加多塊磨菇
另一款,是磨菇雞肉漢堡,將牛肉轉成雞肉,但同樣的厚身,再加多隻大磨菇,水準總不會跟牛肉漢堡差太遠。當然,我是會喜歡吃牛肉的那款多一些,同埋,始終覺得時新的出品是更勝一籌,大概是因為醬汁的關係吧!
 
平~
竟然仲有雞翼撈麵食。麵條是用上Indomie之類的,加了點辣,頗為爽口惹味。雞翼我就沒試了,據聞都唔錯。
 
份量太多
餐跟有薯條,好鬼大包,食唔晒。早知叫佢俾一份就好了。


下一站,是旁邊的豆花妹撈米線。

餐廳資料:
EC Kitchen
元朗鳳攸南街3號好順景大廈2期19號舖
2529 4948

6 則留言: