2024年9月30日 星期一

海外篇:Kimly - 微細份量早餐



食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$1/2

胃口又細,但去旅行又想不停試唔同餐廳食肆既我,呢度微型早餐既份量就真係太岩了。

份量到底有幾微型?

一個大包加杯飲品,或者一件糯米雞配飲品,甚至三粒燒賣跟杯嘢飲都得。當然,佢都有番啲新加坡食開的正常份量,咖央多士與running eggs配杯咖啡/茶。

三粒燒賣既套餐岩晒我,燒賣體型跟香港酒樓的出品差不多,都是豬肉餡與蝦肉的結合,至少唔會死實實,連飲品2.8坡紙,為番港紙廿蚊有找,夠晒經濟實惠,讓我就算多食幾間,胃納及荷包都沒有太大負荷。

反而呢間既咖央多士,係我多次在新加坡吃到最為平凡的貨色,主因烘得唔夠脆,還幸伴上香甜的咖央醬,總不會難吃。

星馬人早餐的習慣,半熟蛋加胡椒粉及豉油,用來沾咖央多食又得,就咁食亦可。

拉茶幾好,或者咁講,星馬地區的拉茶,偏甜又濃郁,都比較對我口味。

小小嘢食打好個底,可以開始行程,再瘋狂地吃!

餐廳資料:
Kimly
Blk 808 French Road, Kitchener Complex, #01-03, 200808 Singapore

沒有留言:

張貼留言