2024年10月2日 星期三

Kyra Lounge - 全新高質機場貴賓室



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$

晨早機,坐Uber去機場,比預期中更早到達,要搵個Lounge坐低hea時間。

目標係20247月才啟用的Kyra Lounge,由於太新,網上對呢個貴賓室的評語沒有太多,但幾乎清一色是正面的。

我想,至少比嗰個要排隊拎票入內嗰個要好吧!

相比起玉衡堂、寰宇堂等,呢度既裝潢多了一份時尚感,又有落地大玻璃,好開揚濶落,特別喜歡酒吧既位置,有點點似未裝修前的 Amber那種感覺。

暫時只有Priority Pass或者Lounge Key既持有人先能夠入去,所以人流並不多,岩晒我呢啲最怕嘈喧巴閉既人。

嘢食全部要係外面拎,欠缺單點Order,是與別的Lounge稍有不同。

由於是早餐時份,試不到招牌的焗豬扒飯,吃的都是大路的項目,西式既有沙律、Cold Cut、炒蛋、腸仔等...

愛健康的朋友,或可整個牛奶麥皮、Yogurt等等。

而我是日中式胃在投訴,所以主攻各類中式食品,豆漿配油炸鬼、炒麵、燒賣都成為囊中物,再吃些少生果,對我來說已很足夠了。

最後當然要飲杯咖啡,咁先至係Good Morning~

喜歡飲酒既朋友,可以試試佢哋既Cocktail,有香港為主題的Signature Drinks,啤酒也是用Suntory Premium Malt既生啤,好有誠意。不過我就唔飲酒喇...

看看手錶,時間差不多,要開始我既旅程喇!

貴賓室資料:
Kyra Lounge
香港赤鱲角國際機場T1 – 離港層6樓,靠近 23 號閘口
 

1 則留言: