2024年9月16日 星期一

Jour Jour Cafe - 高質小店



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$

朋友約食Lunch,地點係我不太熟悉的新蒲崗,餐廳位置我無乜概念,不過家陣既科技,拿起手機看看谷歌大神地圖,又唔會有咩難度。

原來由我家搭西鐵,從啟德新商場Airside走過去,都幾方便喎~

店子不大,簡約的日系設計,加些少擺設營造出打於位就是。

大汗疊細汗,有理無理先來杯凍飲,伯爵水果茶,有少少甜味,加上各式的生果粒,喝起來比想像中清爽。朋友仍然可以飲熱拉鐵,佩服,好在聽講水準都唔錯。

店員推介呢度既烤黃油雞,不過制作時間要25分鐘,如果趕時間既話就唔該揀第二樣,我哋就無所謂喇。

賣相與我預期中有些少分別,但佢真係做得幾好味,又香又嫩滑,就算是雞胸位都出色,配合粉嫩的手指薯和磨菇,呢廿五分鐘值得等!

另外要了份法式西多士,呢個反而十分之IGable。麵包軟熟,塗上足量的藍莓醬,酸酸甜甜勁開胃。頂頭就是士多啤梨、香蕉等生果,色彩繽紛,當中的香蕉更是更火炙過,口感更好。芏怪呢個法式西多士,能成為店家的招牌食物之一。

兩人胃口都不大,食完呢兩款已經飽了,但朋友話佢係為檸檬撻而來,所以怎樣也要試試。成品係幾靚仔的,撻皮鬆脆,檸檬餡於我而言是恰到好處,不過甜或過酸,的確出色。

大致滿意呢度既出品,聽朋友講,店家本身係樓上既烘焙工作室,當年已好受歡迎,點解我一直都唔知道架呢!

餐廳資料:
Jour Jour Cafe
新蒲崗仁愛街34號地下B號舖

 

1 則留言:

  1. 香蕉火炙過,加分加分,通常見到呢個做法嘅蕉,我都會叫。

    回覆刪除