2024年5月29日 星期三

The Uniek - 寧靜的午餐



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$

今時今日,大部份Cafe都已唔使排隊,好些甚至拍晒烏蠅 ...

南豐紗廠呢個曾經是年青人的聚頭地,當然也不會幸免,要同朋友找個地方靜靜坐低食個Lunch,易如反掌。

選來了The Uniek,這裡一邊是Cafe,一邊則是 Lifestyle Store,賣的東西都幾特別和有趣,不過是日我們只是為了吃。

午餐其實並不貴,$78起跳,已包餐湯及基本飲品,同埋無加一收費。然而,中午繁忙時間的這兒,連埋我哋,只三枱客。

我們會中伏嗎? 其實我有少少擔心,不過我同朋友講,既來之則安之。

是日餐湯,係南瓜湯,小小的一兜,又幾香濃,為我們打了枝強心針。

主食分別點了韓式豬腩肉日式咖喱飯,以及肉丸天使麵。店員好細心,知道我哋分吃,即時奉來小碟。

前者又韓式又日式咁,不過唔理佢有幾fusion,最緊要好食。五花腩又唔錯喎,肥瘦有致,口感爽彈,配上帶醒胃的汁醬,再加埋日式咖喱汁去撈飯,比起唔少日式咖喱專門店更出色。旁邊的沙律菜帶有醋酸,正好中和腩肉的肥膩感。

本身麻麻地天使麵,但呢度個麵條略帶煙韌,反而幾合我心。小量三文魚籽、洋蔥及磨菇,撈埋醒胃的汁醬,可以的。西西里肉丸的實感比我預期中有層次,不像是港式Cafe的出品。

午餐包Americano等基本飲品,奶啡要另加十五個大洋,又試試佢既Flat White

正正常常的,無咩需要投訴。

餐廳資料:
The Uniek
荃灣白田壩街45號南豐紗廠1樓111號舖
97763135


2 則留言:

  1. 韓式豬腩肉日式咖喱飯>>睇咗幾次至確定我無睇錯,哈哈😂

    回覆刪除