2024年5月31日 星期五

甘棠燒鵝 - 膽固醇之夜



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$

早前跟識飲識食的朋友午餐,談起位於南華會的甘棠燒鵝,原來大家都好有興趣,於是食家朋友主動提出話安排一局,我當然以行動表示支持。

定好日子,帖子發出去,一呼百應,我都好耐無參加過類似的飯局了。

食家朋友好有效率,很快便與店方商議好菜單,內容已顧及了首次到訪及已吃過甘棠的出席者的口味,十分細心。

甘棠與鏞記的關係,相信大家都略知一二,所以鏞記的名物之一,子薑皮蛋,也就成為了我哋飯局既頭盤。

另一款鏞記既招牌菜式,松子雲霧肉,同樣在菜單之內。肥肉的比例夠多,自然來得甘香,坦白說比起我對上一次在鏞記吃到的,有過之而無不及。

席上大半的朋友都是為甘一刀叉燒而來,包括我。厚切、大燶邊又肥美的叉燒,吸引到不得了,肉質鬆化,蜜味充足,呢件叉燒實在無得輸。一件甘一刀叉燒,一件雲霧肉,細食既我,已飽了一截。

扎蹄是我向食家朋友表明想吃的一道,佢就更加細心地點來了鴛鴦扎蹄,花功夫又帶肉香的,陳意齋有名的蝦子扎蹄,一次過滿足兩個願望。

店員將原隻大燒鵝端上來俾大家影相後,便拿回去做佢既片皮鵝二食。

用鵝來取代鴨,唔使問都知有更豐盈的油香,用麼麼皮包裹著,夾埋青瓜條等,好吃。

第二食係炒鵝鬆,都係生菜包既做法,鵝肉當然更香,店方還配上脆米給大家加進去,絕對是神來之筆,層次更為豐富。

接著來又是鵝,係一品鵝。除了鵝肉,一系列的鵝內臟如鵝腸、鵝紅及鵝肝等,吃得大家津津有味,大呼膽固醇萬歲。

由於鵝肝精彩,大家即時追加了十件,好瘋狂。慢煮的方式,鹵水烹調,質感絲滑,入口溶化,天堂級既美食。

呷幾口家常味道的番茄薯仔梳囉魚湯,感覺舒服,湯料恭整地砌好,也是甘棠的一田貫做法,如果魚既鮮甜味可以再強烈啲仲好。

上湯蒜子浸莧菜,勝在莧菜細嫩。

單尾的炒河粉,簡單到連牛肉都不用放,鑊氣足,就咁陳皮炒,已經好出色。

每次都係喇,以敬送的陳皮紅豆沙作結,畢竟這類地方總不會有太多的甜品供應。

超滿足的一夜,感謝搞手既細心安排,畢竟組織一個飯局其實真心煩。

餐廳資料:
甘棠燒鵝
銅鑼灣加路連山道88號南華體育會1樓
35802938

2 則留言:

  1. 絕大部分菜式都好想試呀,不過呢邊食慣咗鴨,少有得食鵝,的確覺得有啲易覺油脷。

    回覆刪除