2024年5月24日 星期五

華山 - 龍華軒的延續



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$

又碌IG,睇見朋友的Story,間Cafe好有feel,即刻DM佢問係咩地方。

店子叫華山,原來正是曾經在旺角火紅過的龍華軒,結束後數月,重出江湖的新名字。

基本上全店都是打卡位,只要拿起手機,隨時襟個掣,已可放上網呃Like

你可以話呢度係Cafe,但更貼切形容,就是一班非主流工作人士的聚腳點,晚上會借出地方俾人搞下音樂會等活動。所以這裡比起普通Cafe,是更加沒有服務,自己拿起餐牌,有紙仔俾你寫好心水食物,直接交俾店主/員就是。

人愈大,社恐程度愈嚴重,盡量拒絕大班人的飯局,二至四人同行是我認為最舒服的。今次就約埋車媽媽,奧尼伉儷一齊來吃個下午茶。

坦白說,我是為卡邦忌腸粉而來。濃郁既汁醬,加埋煙肉碎,本身已吸引,配搭腸粉也是個聰明的做法,呢碟創新的出品,成功羸得大家的掌聲。

另一款意粉,係菠菜汁煙三文魚。起初大家還以為是忌廉菠菜汁之類的,不過我們都錯了,係青BB像青醬的,吃起來無咁漏,亦沒有青醬那股草青味,配合有咬口的意粉,倒是不錯,三文魚只是點綴而已。

接著來係幾款小食,水牛雞翼夠香脆,汁醬亦刺激。當年龍華軒就錯推出過任食雞翼救亡,所以這味東西,某程度上可視為這裡的招牌食品。

爆谷蝦是比較普通的小食,過下口癮。

炸日式餃子是我點的,香口嘢,點都唔會難食既,我吞下了三隻。

反而白汁煙肉焗薯蓉係估佢唔到咁好食,不是很滑身的版本,卻好香,個人都幾大意呢個質感,大家爭住食。

咖啡時間,不論我既拿鐵,抑或是奧尼既Cappuccino,甚至T兄的冷泡咖啡,都得到大家既認同。

說真的,是比不是坊間的咖啡店要出色。

餐廳資料:
華山
荔枝角長沙灣道794號2樓
54022240 (WhatsApp)


2 則留言: