2024年5月22日 星期三

冠華粥麵 - 街知巷聞既燒賣



食物:$$$1/2
環境:$$$
服務:$$$1/2

見到呢隻貓,或者大家都已認得係邊度。

無錯,就係荃灣石圍角,賣燒賣賣到街知巷聞的粥麵老店冠華。

我仲以為隨住石圍角商場的大翻新,呢度老字號粥麵店會藉勢結束,但原來佢仍然默默地經營著。

呢度既燒賣,經過傳媒介紹,同埋關注組的討論,早已成為神級,許多朋友會專程跨區來一見其真身,認真誇張。

自家制的出品,個子比坊間的燒賣大粒,咬落無咁多粉,口感較實在,同埋的確會嚐到點點魚肉味。不過我覺得,已沒多年前我首次來吃時的驚艷。順帶一提,呢度既辣油唔錯,沾一點點來配燒賣,絕對有助提升分數。

今趟分別柯打了雲吞麵和牛筋麵,前者外皮是滑,餡料有豬肉有蝦,可是未夠爽口,我麻麻地呢個口感。

反而牛筋,軟腍之餘不失其豐富膠質,是我喜歡的口感,今次牛筋麵完勝雲吞麵。

多口一句,店舖話就話開中午十二點,不過好多時都未Ready,建議大家十二點半左右才來會比較穩陣。

餐廳資料:
冠華粥麵
荃灣石圍角村石芳樓地下7號舖
24939681

2 則留言: