2024年2月1日 星期四

與AI同枱食飯?!

 


一向做事隨心的我,很少留意自已Blog/ Social MediaHit Rate/流量,除非PR問起,才會去望一望。

20241月,我卻刻意看了一下~

Blog: 流灠量是以前的十分之一

IG Post: 讚好數大約是以前的五分之一

Facebook: 已近一年沒出Post

我相信,這不是筆者的單一個案

隨著各社交平台流量的大幅下降,Blogger/Vlogger/KOL 花大量時間拍片、剪片、影相、執相、寫文既日子,是否已經/即將過去? 如果係賣樣、賣身材或者仲有收視,又或者你所有都係買番嚟既...

家陣要寫文,ChatGPT 3秒搞掂,相片由 AI生成 (呢篇既相片全是AI生成圖),動畫都可以做到,製片無難度。

與其苦苦經營自己既Accounts,倒不如一切由AI代勞? 效果可能會更加好添~

定又係大家都講既果句:我哋會否被 AI取締?

Whatever...

影相、執相、寫嘢仍是我的興趣,縱然業餘過業餘,縱然Hit Rate等於零,我都會繼續,無忘初心。

暫時仲未想同AI同枱食飯~

2 則留言:

  1. 想找AI代勞,感覺似變成工作,不再是興趣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有D人目的唔一樣, 要睇係咩objective喇

      刪除