2023年11月6日 星期一

川燒 串燒. 酒場 - 川日兼融



食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$1/2 

同朋友講起,家陣的串燒店如雨後春筍,不過就係因為太多,水準參差,中伏既機會都幾高。

畢竟已唔係年輕,無謂再做白老鼠,想吃的話,跟可靠朋友去食,穩陣好多,如今次跟隊去了這間川燒 串燒 . 酒場。

坊間的串燒店,川式日式兩種風味,好少混為一談,呢間可算是小數集兩者於一身的店子。

能夠食下川味豆腐,又能吃到提燈;既可大口飲啤酒,亦有清酒及燒酎供應,都係唔錯既選擇丫~

三人行,不如叫個二人套餐,再散點幾串想食的,有夠豐富了。

$488之套餐,都有唔少嘢食,煙韌香口的燒雞泡魚乾,沾點沙律醬,下酒一流!

川燒豆腐外脆內嫩,記緊要點個汁,是靈魂所在。

燒白鱔與及手打免治雞肉棒,前者彈牙,後者唔會太死實,贏在口感。

同樣是口感取勝的,還有爽彈的牛脷,而汁燒殼飼一口牛,惹味之餘,肉質保持鬆化。

誓估唔到可以係呢類地方食到法式鵝肝多士,認真佩服。

除了鵝肝,套餐內都有啲幾特別既食物,譬如以腐皮包裹著溫泉蛋來燒,再加點黑松露醬去調味及添貴氣的出品。

燒豚肉生菜卷賣相都幾靚仔,感覺上又無咁邪惡,好食,亦可自欺地減低罪惡感。

散叫選擇唔少,當中有部份更只是$10/串,抵到無朋友,可以放心亂畫,唔使就住就住。

健康既翠肉瓜加埋芝士去燒,難為正邪定分界。燒雞腿肉、雞皮及豬頸肉等都交足功課。食左咁多肉,一記燒韭菜是最好的選擇去平衡下。

再者,店家都有些坊間相對罕見的好嘢,如安鱇魚肝、腐乳脆豆腐,甚些提燈都可以係度搵到,有啲料到。

甜品除左有必叫的燒菠蘿之外,仲有好特別既燒芝麻湯丸,甜胃都表示滿意。

餐廳資料:
川燒  串燒. 酒場
灣仔駱克道399號地舖
36188278


2 則留言: