2023年4月19日 星期三

個園竹語 - 償願



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$ 

收到好朋友的短訊,約夜晚食飯。唔使食自己,我梗係𦧲飯應喇~ 但,臨時臨急,食咩好呢?

忽然好想食小籠包,腦海浮現一個店名,個園竹語,即管搏一搏睇下有無位。

食神眷顧,可以直行直入,還被安排坐係卡位,太好了!唔通連個天都中意我? 哈哈哈~

冷盤之中,我最愛的並不是醉雞,或者肴肉,而係油炆筍。爽脆無渣既筍尖索盡醬油之精華,夠晒入味,我個人可以獨食一碟。

素鵝要趁熱食,放久了外皮會變韌。立馬放一件入口,外皮香脆,完全唔韌,加上滿滿的菇粒作餡料,調味恰宜,也是不錯。

期待已久的小籠包終於登場,一籠五隻,收口位是大左啲,但總算是皮薄而湯汁豐盈,味道亦不俗,我吞下了三隻。

鍋貼是朋友指明要點的,一碟三隻,形狀可以。煙韌不黏牙的外皮,加上鮮香之肉餡,同樣是好,若然底部再煎脆些少,會更迷人。

又叫左半隻雞,肉質是超級嫩滑,面頭香到不得了的乾蔥,收畫龍點點睛之效。

兩個細食之人,竟然可以清掉桌上的食物,仲係截單前柯打埋甜品,香蕉高力豆沙。

鬆軟的外層,豆沙跟香蕉作餡料也從來不會失望,多番丁點豆沙餡會更出色。呢味甜點,記緊要趁熱食,否則效果會大打折扣。

食下傾下又十點,阻人收工猶如殺人父母,快快趣埋單走人!


餐廳資料:
個園竹語
尖沙咀廣東道25號海港城港威商場3樓3202號舖
21168328

3 則留言: