2022年12月7日 星期三

海陽。居酒屋 - 假日的個半鐘午餐



食物:$$$
環境:$$$$
服務:$$$1/2 

K11 Musea一樓有家餐廳 (正確來說是兩間),門面好濶,左手邊是吃意大利菜,另一邊則是日式居酒屋。

數年前品嚐過這意大利菜館,印象唔錯,海鮮水準尤其高,當時說過要搵日試埋旁邊的Kaiyo。

一講就講左幾年。

原本想打佢個6 course既午市套餐主意,可是週六是沒有供應,唯有散點。

先來Kaiyo壽司,店名都用埋上去,應該唔會失手。事實上,吞拿魚蓉、三文魚籽,以及海膽的組合,只要用料有點要求,肯定穩陣。呢個都合格既,最喜歡係三文魚籽既口感。與其說是壽司,我會話呢個係迷你丼飯更貼切。

咸香既明太子配青瓜,一向是我喜愛的好西。然而這裡粗枝大葉的做法,倒是令人失望,還是要去紅磡的竹里居酒屋補飛。

吉列廣島蠔屬正常發揮,至少外層脆口而蠔肉味道唔差。

再來的北海道十勝豚肉蛋黃丼,是人氣之選,即管試試。賣相是吸引的,特別是中芯的蛋黃。將之破開撈勻米飯,可以起動。可惜,呢個丼飯,得個樣,豚肉好鬼韌,大失所望。之所以係人氣,可能就是用來打卡的蛋黃而已。

有諗過叫甜品,不過此時店員走埋嚟,話只剩下廿分鐘用餐時間,算數吧~


餐廳資料:
海陽。居酒屋
尖沙咀梳士巴利道18號Victoria Dockside K11 Musea 1樓103-103A號舖
36898460

2 則留言: