2022年11月4日 星期五

OZAKAYA - 盡興之夜



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$ 

好朋友移居英國既日子已進入倒數階段,把握機會見多一次得一次。

問佢有咩想食,答案係海膽同埋秋刀魚。識做!嗱嗱臨搵間日本餐廳,又有人幫手訂兩條秋刀魚,一切安排妥當。

施施然搭叮叮過來,時間岩岩好。

中意食粟米既我,見到Corn Ribs就唔客氣,要來一客。烤得又香又甜既粟米,本身已經好好食。反而個味噌牛油打造而成既汁醬,偏甜,有少少蓋過主角既優點。但其實都好味道既,我食左兩件。

好多人唔喜歡茄子嗰種軟爬爬既質感,但我又OK喎!尤其是以日式甜味噌來做的田樂燒茄子,甜甜地好惹味。

店員走過來,問我哋預訂左既秋刀魚,想點樣既食法。主角毫不猶豫就話係刺身,我當然贊成。十月尾十一月頭正值食秋刀既好時機,魚肉肥美鮮甜,你可以點豉油Wasabi來吃,不過我更推介沾薑蔥醬油,同秋刀係好夾。

輪到主角既海膽出場。先是海膽多士配松露醬。將鮮味爆燈既北海道海膽在放鬆脆的多士之上,又點可能會唔好食? 大廚更加加入左松露醬,香氣自然更勝一籌。

另一款係牛骨髓海膽麵。炒麵底,撈堆海膽汁,同埋些少中式既甜醋,仲有新鮮的北海道海膽係上面。單是呢個麵,都已經想像得到有幾好食。不特止,師傅仲放枝牛骨係旁邊,俾大家用牛骨髓來伴麵。枝骨其實都幾熱,拎起既時候要小心燙手。烤制過既牛骨髓撈麵,油份重啲,又香口啲,不愧係店家既招牌菜色之一。

跟住嚟既北海道白金豬腩,厚切,少少燶邊,甘香,但真心偏肥。師傅都好明白,所以用柚子胡椒來中和肥膩感覺。

呢度其中一款出名既魚,係立麟燒甘鲷,但我哋今次無點到,而係要左黑鱈魚。黑鱈灸既油份豐富,肉質嫩滑,配甜甜地既蜜糖芥末醬,不錯吃。

最後都點番個甜品作圓滿終結。抹茶朱古力心太軟,切開既時候,確係有抹茶『溶岩』流出嚟既,但總體味道係以朱古力為主導,伴以一球雲尼拿雪糕,我幾中意的。


餐廳資料:
OZAKAYA
灣仔莊士敦道74-80號The Johnston1樓
37025245



2 則留言: