2022年9月27日 星期二

豆乳狂人 - 豆乳及粢飯



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$ 

家住荃灣,經常路過海之戀商場,每每被這店的『Open Kitchen』吸引住而停下腳步,欣賞其製作豆品的過程。

後來看見傳媒報導,原來此店的老闆,係豆品廠家族的傳人,更使我有興趣一試其出品。

在餐牌見到牛油果鰻魚玉子粢飯,暗喜,來一份同朋友分吃。大口咬下,米飯唔怕硬轟轟,鰻魚跟牛油果原來都幾夾,加埋軟滑的玉子,果然好吃,值得推薦。

一個誤會,叫左兩客雞翼,分別係黃金與及避風塘做法。咸黃蛋炸雞翼是預期之中的邪惡又美味,但避風塘亦絕不遜色,香口惹味,我甚至覺得比黃金雞翼更勝一籌。

榴槤奶蓋豆乳,看上去平平無奇,但一打開蓋,那陣香氣就撲鼻而來。用上D24,味道香甜濃郁,再配上店家自家製的白玉,豐富層次,好吃,不過都好飽肚。

若你不好榴彈,楊枝甘露口味同樣誘人,勁多芒果肉,炎炎天氣大吃幾口,爽爆!

朋友飲特濃可可口味豆乳,而芋泥控既我,就揀今期銷量冠軍的鮮芋泥豆乳,淨係個樽打卡都值回票價。

咁近我,想食既話,隨時食到啦!


餐廳資料:
豆乳狂人
荃灣大河道100號海之戀商場2樓2036號舖
35425519

2 則留言: