2022年7月11日 星期一

Grand Cafe - 全城最強海南雞?



食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$1/2 

當大家週圍去搵出色既海南雞飯,我就還原基本步,去返被譽為全城最強的海南雞既Grand Cafe,止一止我既星馬菜癮。

雖然被安排坐窗口位,但對住個搞左十世都未整好既爛地盤,真係坐邊都無乜所謂。

店員奉來的麵包籃,各式熱暖既麵包軟熟可口,但要留肚只能淺嚐,食唔晒既就打包返屋企做晚餐。

諗住大家分甘同味,就叫唔同既嘢食,試多幾款。凱撒沙律就係羅馬生菜、煙肉粒、蒜頭、芝士及麵包粒等,好正宗既做法。

蕃茄湯用上了大量新鮮蕃茄,味道偏酸,但總好過以茄膏做成既化學味道。湯頭夠熱,加上羅勒、水牛芝士及麵包粒等,係天然開胃既。

頭盤其實也有中式的選擇,係烤麩。木耳、筍、青豆、杞子等伴烤麩,賣相幾靚仔的。從來中意呢款上海既頭盤,木耳清爽,軟腍烤麩像海綿一樣,夠晒入味。

三款主菜,其中之一係龍蝦潛艇三文治。用上竹炭麵包,配以香草及菜蔬等的龍蝦包,賣相幾好。咬一啖,龍蝦肉是爽彈不韌,但以牛油果及香蒜牛油打造而成既汁醬好咸,就連我呢個經常出街食飯,吃得重口味既人都覺得好咸,就真係出問題喇。

喇沙好大碗,幾大隻蝦、魚片厚切、豆卜及雞肉等,看上去是對辦既。可是湯頭椰香不足,缺乏層次,亦因為咁,豆卜及魚片等索味既東西亦大打折扣,唯獨是辣鮮大隻既蝦係比較出色。

主角始終係海南雞飯,依舊係伴上油飯、雞湯,以及三色醬。據說係用上三黃雞,肉質是嫩滑,雞皮爽,都有啲雞味,唔係差,但與我多次來嚐過的,好似有少少退步。三色醬之中,辣中帶甜的辣醬最為出色,我一向喜歡的甜醬油,就穩穩陣陣咁喇。

油飯既香茅氣息幾突出,反而雞油香比較薄弱。雞湯則幾有瑤柱既香氣。

甜品可揀西餅或者雪糕/雪葩。啤酒雪糕也真的似樣,但我更喜歡我既芒果糯米飯口味,好味之餘,連煙韌口感也很像真。

Opera濃郁之餘唔太甜,幾有層次,有水準。

咪以為三道菜唔飽,其實飽到上心口,要飲番杯Earl Grey 來消滯。


餐廳資料:
君悅咖啡廳
灣仔港灣道1號君悅酒店大堂
25847722


4 則留言: