2022年7月6日 星期三

泰潮 - 今非昔比



食物:$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$ 

係深水埗長大既我,對於由深水埗起家的泰潮當然唔會陌生,想當年佢既出品算唔錯,之後更多年獲米芝蓮推介,不過我都已經好多年沒有再訪了。

無意間發現佢係葵芳新都會廣場開左分店,即管去試試,睇下出品有無走樣。

時間尚早,店子剛開門,大把位慢慢揀。但半個鐘頭後,人已坐滿。

泰式豬髀飯,用心型碟子盛起,是要貫徹男人的浪漫嗎?

皮是豐腴的,瘦的部份亦唔韌,可惜並不入味。雖有幾片豬腸墊底,卻又不甚吸引,米飯更是敗北,與昔日的出品,差之千里。

要左碗船粉,呷一口湯,已可以斷定呢碗粉係唔掂。再食一啖嚡口既粉,以及嗰粒無味既豬肉丸,可以提早收工。

杯泰式檸茶,我沒有妄想可以跟Greyhound的相提並論,但喝起來完全無清新感覺,茶底亦毫無那種誘人的香氣,令人失望。

上網睇睇,原來家陣泰潮已有八間分店,可惜的是,水準因此而大幅下跌,口碑亦大不如前。


餐廳資料:
泰潮
葵芳興芳路223號新都會廣場1樓167號舖
24409999



4 則留言: