2022年7月4日 星期一

Crown Super Deluxe - 火光熊熊



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$ 

話說,上次臨時臨急去花盃碰運氣,雖然有位,但只是坐和食枱,坐唔到鐵板燒枱。

食物唔差既,不過無得坐鐵板燒枱,始終風味大減。所以,沒多久,我又去了另一個地方止我既Teppanyaki癮,那就是Crown Super Deluxe

事不宜遲,食個沙律做好熱身,就準備好吃一系列豐富既美食。

已去皮的日本德島番茄,清甜到一個點,醮些少海鹽吃,原理大概同西瓜加鹽一樣,又係另一番風味。

第一味鐵板燒的食物,係虎蝦。個子巨型係理所當然,肉爽也是預期之中,師傅將蝦頭也弄得脆卜卜,我就梗係連蝦頭都唔會放過。

虎蝦大隻唔出奇,但帶子都是珍寶Size就很有驚喜。偷吃了些少,外層香口而裡頭鮮嫩,與大虎蝦平分秋色。


平時食鐵板燒,菜蔬呢個環節真係可有可無,不過呢度既新潟縣帝王菇、埼玉縣既菠菜,同埋千葉縣的蘿蔔,都係唔食會後悔一世的出品,尤其是菠菜,嫩口鮮甜,配些少芝麻醬同吃,無得頂。

食鐵枝燒無理由唔食牛啫,我揀左澳洲和牛肉眼,Medium Rare。師傅會搞啲花臣,做出火光熊熊的場面,俾大家影杷拍片,放上網打卡。火侯拿捏得唔錯,入口鬆化無筋,本身都已經夠味,我個人認為唔需要沾海鹽或者Wasabi,夾片香脆的蒜片同吃,已經相當精彩。

牛肉邊邊那些肥脂,師傅梗係唔會浪費,用來炒飯,一流。飯粒炒得乾身爽口,吃起來帶蒜香及脂香,扒幾口飯吃粒牛肉,滿足極了。

飲埋個夠味又唔怕嗆喉的味噌湯,飽到上心口。


餐廳資料:
Crown Super Deluxe
中環雲咸街33號LKF Tower M樓
21118434




2 則留言: